בוטוקס - קמטי מצח, הרמת גבות, הזעת יתר - ד"ר רוברט כהן

BOTOX® (OnabotulinumtoxinA) Injection

הבוטוקס, המופק מהרעלן בוטלינום טוקסין, מרפה שרירים וממלא קמטים. על ידי הזרקתו בכמויות קטנות אל מתחת לפני העור מקבלים מראה פנים חלק ואסטטי. הוא משמש למילוי קמטים.

הזרקת בוטוקס להעלמת קמטים הוא טיפול מהיר יעיל ופופולארי ברחבי העולם, ובעל אפקט נפלא להעלמת והחלקת קמטי הבעה בפנים ללא שימוש באזמל המנתחים. הטיפול יעיל במיוחד באזורים שסביב העיניים, קמטי הזעף בין הגבות, קמטי המצח, ובהרמה חלקית של קשת הגבה ורענון מראה העין. הזרקת חומרי מילוי קמטים נעשית כטיפול בקמטים קבועים. והיא אפקטיבית מאד, טיפול בקמטים עמוקים מביא ליישורם המלא.

טיפול באמצעות הזרקת בוטוקס או דיספורט מתבצע על ידי הזרקה לשלושה אזורים אנטומיים עיקריים: למצח, בין הגבות (קמט הזעף) ולצידי העיניים. משך השפעת תכשיר בוטוקס או דיספורט הינו נע בין 4-8 חודשים. לא ניתן לצפות את משך ההשפעה, כיוון שזו עשויה להשתנות ממטופל/ת למטופל/ת ואף מהזרקה הזרקה.

הזרקת בוטוקס במצח

הטיפול בהזרקת Botox מדויק ד”ר כהן פיתח השיטה הנקראת “משולש הזהב” (Golden Triangle) למנוע את התופעות הלוואי של הטיפול כמו צניחת עפעפיים, דיפלופיה (ראיה כפולה) וכו’…

טיפול הבוטוקס משחרר את המיקרו-שרירים של המצח. שיחורר זה גורם להרמת גבות, משטח את הקמטים האורכיים, את הקמטים בין הגבות ואת קימטי המניפה שבצידי העיניים.

הטיפול בבוטוקס מתבצע בשתי פגישות. בפגישה הראשונה הטיפול מתבצע באיזורי המצח, בין הגבות ובצידי העיניים. בפגישה השניה מסיימים את הטיפול בתיאום לרצונה של המטופלת ולתוצאה הרצויה.

הזרקת בוטוקס באף

אפשר להשתמש בהזרקת בוטוקס גם לטשטש את הקמטים הנמצאים על פני צידי האף.


 

הזרקת בוטוקס בצוואר 

הטיפול בוטוקס בצואר מתייחס על השרחיר הבולט בצואר הנקרא פלטיסמה שמופיע כתוצאה מצניחת העור הפנים איבוד קולגן ואיבוד אלסטיות של העור.


הזעת יתר

הזעת יתר מוגדרת כהפרשה בלתי רצויה ובלתי נשלטת של זיעה באזורים מסויימים כמו כפות ידיים, כפות רגליים, בית השחי. אבל גם באזורים כמו הקרקפת או בית החזה.

נכון להיום אין הסבר פיזיופטולוגי לתופעה.

תופעת הזעה בבית השחי או הזעת יתר בכפות ידיים או בכפות רגליים, עשויים לגרום להפרעה רבה אצל הסובלים ממנה ולפגוע באיכות החיים או בתקשורת הבן אנושית. קיימות שיטות שונות של טיפול בהזעת יתר, החל מקרמים למריחה וכלה בניתוחים שונים הכרוכים בסיכונים ואשר יעילותם מוטלת בספק.

הטיפול היעיל ביותר שקיים כיום עבור הזעה בבית השחי ולתופעה של להזעת יתר בכפות ידיים ובכפות רגליים, הינו הטיפול באמצעות הזרקת בוטוקס בבית השחי או בכפות ידיים או רגליים. טיפול בהזרקת בוטוקס מבוצע ללא צורך באשפוז וללא סיבוכים ונחשב לטיפול הבטוח ביותר לטיפול בהזעת יתר.

הטיפול בבוטוקס מרגיע את הפעולה של הבלוטות הזעה הנמצאים בעור ומייבש את האיזור .